czwartek, 26 grudnia 2013

Sukces!

JEST! UDAŁO SIĘ! Generator menu rozwijanego! Takie fioletowe coś :).OSTRZEŻENIE:

Jeżeli klikniecie na "Moje pasje" to po prostu wyświetli Wam się post pt. "Choinka" Nie myślcie że choinka to moja pasja! Musicie sobie wybrać, czy literatura, czy przyroda. :) Nie wiem jak to zmienić i nie mam zamiaru sobie czegoś psuć. Robiłam to przynajmniej godzinę! I jak Wam się to podoba? Hę?

Nie wiem, czy zamieszczę instrukcję, jak to dodać. Mam troszeczkę narazie dosyć wszelkich instrukcji, robienia screenów (zrzutów ekranu), itp. Jakieś problemy? Mogę najwyżej udzielić prywatnej instrukcji. Napisz do mnie na: blogowe.rysunki@gmail.com. Ostrzeżenie! Zapamiętaj ten e-mail, mam blokadę kopiowania. :)To taki post zrobiony troszeczkę z nudów. :) Buziaczki!



PS Jak wam się podoba nowe tło? Takie przeźroczyste... Jak tak zrobić? Więcej na moviestarplanet.blogspot.com Tam też znajdziesz instrukcję jak dodać generator menu rozwijanego. Powodzenia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz