wtorek, 24 grudnia 2013

Dziś Wigilia!!!!!!!!!!!!

Dzisiaj Wigilia!!! Ale jestem podekscytowana! xD A jutro Boże Narodzenie! Prezenty! Po przerwie świątecznej poznacie moją trzecią pasję. Żeby nie było, że jestem w sobie skryta!!!!!!!!!!!!!!


Prezenty, prezenty, dostajemy już dziś!
Ja? Już dostałam - to wielki, brązowy miś!
Moja siostra podarowała mi laurkę,
mój brat dostał komórkę!
Taki nowiusieńki Samsung!
W tlę grają kolędy; Cicha noc...
A my mamy podarków moc!
Na stole widzimy pierniczki,
makowiec i  białe beziczki*!
Karp, śledź, ryba w galarecie,
wyścig jedzeniowy; start!
Kto będzie pierwszy na mecie?
Pewnie mój brat... przecież!
Spędzamy miło czas,
nie idziemy "w las",
Wigilia jest wspaniała!
Najlepsza!
Święta to moja ulubiona pora roku!


A tu pioseneczki świąteczne! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz